Vybráno z tisku

Nová rubrika pro publikaci zajímavých, kuriózních či úsměvných článků. Z denního, měsíčního i internetového zpravodajství.

Nejlepší hlášky pilotů a dispečerů letadel

     
Jedná se o opravdové záznamy.


Věž: "Abyste zabránili hluku, uhněte prosím o 45 stupňů doprava."
Pilot: "Co můžeme dělat za hluk ve 35000 stopách?"
Věž: "Takovej rachot, jako když vaše 707 narazí do 727 před vámi."


Věž: "Jste Airbus 320, nebo 340?"
Pilot: "Samozřejmě, že Airbus 340".
Věž: "V tom případě buďte tak laskav a zapněte před startem taky ty dva další motory."


Pilot: "Dobré ráno Bratislavo"
Věž: "Dobré ráno, pro informaci, tady je Vídeň"
Pilot: " Chystáme se na přistání Bratislavo."
Věž: "Tady je opravdu Vídeň"
Pilot: " Vídeň?"
Věž: "Ano Vídeň".
Pilot: "Ale proč? My jsme chtěli do Bratislavy."
Věž: "OK, tak přestaňte přistávat a zahněte doleva."


Věž ironicky k pilotovi, který právě obzvlášť tvrdě přistál: "Nojo, přistání nemusí být žádný tajemství, pasažéři můžou klidně vědět, že už jsou dole.
Pilot: "To nevadí, oni stejně vždycky tleskaj"!


Pilot společnosti Alitalia, kterému vyřadil blesk z provozu půlku kokpitu:
"Skoro všechno nám vypadlo, nic už už nefunguje, ani výškoměr už nic neukazuje......"
Po pěti minutách nadávání se ozve pilot jiného letadla: "Drž už hubu a zemři jako chlap!"


Pilot: "Máme málo paliva. Okamžitě žádáme další instrukce.
Věž: "Jaká je vaše pozice? Nemáme vás na radaru."
Pilot: "Stojíme na dráze 2, čekáme už věčnost na cisternu."

Věž: "Po přistání prosím na Taxiway Alpha 7, Alpha 5, Whiskey 2,
Delta 1 a Oskar 2"
Pilot: "Kde to je? My se tady přeci nevyznáme!"
Věž: "Nic si z toho nedělejte, já jsem tady taky teprve druhý den."


Pilot: "Žádáme o povolení ke startu."
Věž: "Sorry, ale nemáme váš letový plán, kam letíte?"
Pilot: "Do Salzburgu, jako každý pondělí"
Věž: "Dneska je úterý"
Pilot: "To je super, tak to máme dnes volno."


Věž: "Vaše výška a pozice?"
Pilot: "Měřím 180 a sedím vepředu vlevo".


Věž: "Máte dostatek paliva, nebo ne?"
Pilot: "Ano"
Věž: "Ano co?".
Pilot: "Ano pane".


Věž: "Oznamte nám očekávaný čas příletu."
Pilot: "Úterý by se mi docela hodilo."




Po každém letu vyplňují piloti formulář, který se jmenuje Grip, neboli stránka. A tam napíšou všechny technické problémy a závady na letadle, které zpozorovali během letu a které je potřeba opravit. A mechanici si to přečtou a zjednají nápravu a pak do formuláře napíšou, co a jak bylo opraveno. Mají zcela zvláštní humor....

Letecká společnost Quantas vydala knihu, ve které nejlepší chuťovky zveřejnila. Je tam vždy zapsán problém a řešení:


Zapsaný problém: levá vnitřní pneumatika skoro potřebuje vyměnit.
Řešení: levá vnitřní pneumatika byla skoro vyměněna.


Problém: zkušební let byl O.K., ale automatické přistávání bylo velice drsné.
Mechanikova poznámka: automatické přistávání na tomto letadle není nainstalováno.


Poznámka: něco je uvolněno v pilotní kabině.
Mechanik: něco bylo utaženo v pilotní kabině.


Poznámka: Na předním skle jsou mrtví brouci...
Mechanik dopsal: byli objednáni živý brouci.


Poznámka: autopilot v poloze "držet výšku" nechá letadlo klesat 60 m/min.
Mechanik: tento problém si nemohu předvést na zemi.


Zapsaný problém: Hlasitost DME je na neuvěřitelné síle.
Mechanik dopsal: hlasitost DME byla nastavena na uvěřitelnou sílu.


Zapsaný problém: Třecí zámky způsobují, že se škrtící páčka zastaví.
Mechanik dopsal: proto tam také jsou.


Zapsaný problém: Podezření na prasklé sklo.
Mechanik: podezření je správné.


Zapsaný problém: Motor číslo 3 chybí!
Mechanik: po krátkém hledání byl motor nalezen na pravém křídle.


Zapsaný problém: Letadlo se za letu chová legračně.
Mechanik: letadlo bylo varováno, aby se polepšilo a létalo vážně.


Zapsaný problém: Cílový radar pobroukává.
Mechanik: cílový radar byl přeprogramován přidáním písničkových textů.

Zapsaný problém: Myš v pilotní kabině.
Mechanik: byla namontována kočka.


Zapsaný problém: Z pod přístrojové desky se ozývají zvuky. Jsou to zvuky jako by trpaslík bouchal na něco kladívkem.
Mechanik: trpaslíkovi bylo odebráno kladívko. 

Pivní rekordy 

1. Nejrychlejší hlt1. Nejrychlejší hlt

Nejrychlejším pijákem piva je podle Guinessovy knihy rekordů Steven Petrosino z amerického státu Pensylvánie, kterému se v červnu 1977 podařilo vypít litr piva za 1,3 sekundy. Petrosino tehdy zcela rozdrtil několikaletý rekord Angličana Petera Dowdeswell, jehož čas měl hodnotu 2,3 sekundy. Od té doby je Petrosino nepřekonaným šampionem.

2. Nejvíc piv v jedné náruči2. Nejvíc piv v jedné náruči

Kolikrát si člověk v hospodě povzdechne nad pomalou obsluhou, která se čas od času připlouží se dvěma půllitry… To by se vám asi nestalo, pokud by v navštívené restauraci roznášel bavorský restauratér Reinhard Wurtz. Tomuto pánovi se podařilo odnést na vzdálenost 40 metrů dvacet poctivě načepovaných litrových korbelů. Včetně skla vážila každá sklenice přinejmenším 2,5 kila, což dohromady dělá půl metráku. Perličkou je, že předchozím držitelem rekordu byla žena – německá barmanka Anita Schwartz.

3. Nejhořčejší pivo na světě3. Nejhořčejší pivo na světě

Peter Fowler už od roku 1975 vaří pivo ve svém pivovaru Pitstop Brewery. Fowler je i tvůrcem desetiprocentního piva s názvem The Hop, jenž je označováno jako nejhořčejší na světě. Tento nápoj dosáhl na mezinárodní měřicí stupnici 323 jednotek hořkosti, zatímco předchozí Devil Dance Triple měl jen kolem 200.

4. Nejsilnější pivo na světě4. Nejsilnější pivo na světě

Pivovar BrewDog vaří pivo, které má obsah alkoholu 55 %! Jedna lahev stojí 765 amerických dolarů a má stylový název The End of History (Konec dějin). Stylový ovšem není jen obsah a název, ale také balení – každá lahev je „oděna“ do kůže nějakého zvířete – lasičky, veverky nebo třeba zajíce. A pokud vás zajímá, jak bylo u tohoto vskutku neobvyklého nápoje dosaženo tak zabijáckých hodnot alkoholu, vězte, že musela být použita speciální metoda extrémního podchlazování.

5. Dům z pivních tácků5. Dům z pivních tácků5. Dům z pivních tácků

Jestliže vám je u stolu dlouhá chvíle, možná si začnete hrát s pivními tácky. Sotva se s nimi ale dostanete tak daleko jako Sven Goebel, který z celkem 300 000 tácků vystavěl celý dům. Stavení nemělo střechu a tak přesně vzato šlo o pětipokojový byt s krbem, křesly a stolem. A jelikož zápis do Guinessovy knihy vyžadoval, aby při stavbě nebyla použita žádná pojiva, Goebel oslavil dosažení rekordu tím, že svůj dům zbořil.
 

6. Nejdelší jízda po pivních lahvích6. Nejdelší jízda po pivních lahvích

Číňan Li Guiwen, bývalý armádní řidič, vytvořil skutečně neobyčejný rekord, když se mu po 1 798 pivních lahvích podařilo za volantem auta překonat vzdálenost 60,19 metrů. Potřeboval k tomu dvě řady lahví a čas osmi minut a 28 sekund. Rekord vznikl na druhý pokus. Když se Li o rekord pokoušel poprvé, déšť na poslední chvíli změnil podmínky a pravá pneumatika se z „pivního pásu“ svezla. Číňan, který byl k realizaci rekordu přiveden sázkou se svým přítelem (jak jinak než u piva), prohlásil: „Od toho loňského neúspěchu jsem pořád jen trénoval.“

7. Nejvíc piv na hlavě7. Nejvíc piv na hlavě

Světový rekord v počtu naplněných pint piva vybalancovaných na hlavě je 237. V červnu 2010 jej vytvořil John Evans – artista, kterému se rovněž podařilo vybalancovat na hlavě automobil Mini Cooper.

8. Nejdražší lahev piva8. Nejdražší lahev piva

Pokud se vám zdá, že vaše oblíbené pivo je stále dražší, není to nic proti nejdražší lahvi piva na světě. Tou se stal ležák Lowebrau, který šel v roce 1937 k zemi společně s hořící německou vzducholodí Hindenburg. Zachráněný nápoj byl později prodán za 10 810 liber. Žárem poškozené, ale stále pevně zapečetěné pivo nebylo jediným nalezeným kusem. Hasič Leroy Smith objevil v troskách vzducholodi celkem šest kusů, přičemž čtyři rozdal jako suvenýry svým kolegům a jeden věnoval v roce 1977 pivovaru Lowenbrau, kde tento němý svědek tragédie zůstává dodnes.

9. Největší lahev piva9. Největší lahev piva

Irská hospoda Auld Dubliner nechala vyrobit bezmála 2,5 metru vysokou pivní sklenici a naplnila ji 1 258 litry piva. Samotná sklenice vážila přes čtyři metráky, společně s obsahem pak více než 1,6 tuny.

10. Výčepním do roztrhání těla10. Výčepním do roztrhání těla

Nejdéle sloužícím výčepním je Angelo Cammarata, kterému štamgasti říkají prostě „Camm“. Angelo začal roznášet pivo ve dnech, kdy v Americe skončila prohibice – o půlnoci 7. dubna 1933. Říká, že ten okamžik má stále v živé paměti. Nejdříve nosil pivo v tátově koloniálu, a když otec na stejném místě vybudoval v roce 1935 bar, pokračoval Angelo ve své práci tam. Odskočil si jen během druhé světové války ke službě u námořnictva. Roku 1971 prodal bar svým synům, ale stále v něm čepoval a roznášel. Když se jeho synové v roce 2009 rozhodli rodinný podnik prodat, rozhodl se tehdy 95letý Angelo, že je čas jít do důchodu. Výčepním byl po dobu 77 let.

Sexistické prasátečko

 

Nezávislé sociálně ekologické hnutí (NESEHNUTÍ) vyhlásilo výsledky své ankety o nejvíce sexistickou reklamu.

Na "soutěžící" se můžete podívat zde 

https://aktualne.centrum.cz/domaci/fotogalerie/2010/12/15/sexisticka-reklama-zeny/

 

 

 

Něco pro rena (a pro nás až budeme starší)

 

Muži s pivním břichem prý v posteli vydrží víc než atleti

 

 Vypracované břišní svaly jsou sice krásné na pohled, ale pokud se jedná o výkonnost v posteli, pak dominují zcela jiní muži. Podle nové turecké studie pánové s větším bříškem vydrží v posteli déle než ti, kteří mají dokonale vypracované svaly.

Experti z Turecka testovali BMI u stovky mužů a zjišťovali, jak dlouho vydrží souložit, než dosáhnou orgasmu. Podle analýzy výsledků pánové s vyšším BMI a výrazně větším bříškem dosahovali orgasmu později a souložit vydrželi déle než ti, kteří měli BMI normální postavy a štíhlý pas.

Zatímco majitelé pivního břichu souložili v průměru 7,3 minuty, muži s atletickou postavou a pevnou břišní stěnou v průměru jen dvě minuty, tedy třikrát méně.

„Štíhlí muži s vypracovanými svaly na břiše mnohem častěji trpí předčasnou ejakulací. Je to způsobeno tím, že muži s tukovou zásobou na břiše mají více ženského pohlavního hormonu estradiolu, který zpomaluje vyvrcholení,“ vysvětlují turečtí experti.

Diskusní téma: Vybráno z tisku

Datum 13.12.2010

Vložil Reno

Titulek bříška

Odpovědět

Jeee, ja si toho vsiml az ted.
To jsem prece ja a Pexik :))

Datum 29.10.2010

Vložil Tom

Titulek bříška

Odpovědět

A kdo stál modelem temto fotkam??? Reno a ...?

Datum 05.06.2010

Vložil Dalik

Titulek Celebrita z CTK

Odpovědět

A tak žačla kariéra mladého politika

Datum 31.05.2010

Vložil Tom

Titulek Volby

Odpovědět

+ viz. https://zahranicni.ihned.cz/c1-43947470-byla-to-treti-prazska-defenestrace-komentuje-volby-slovensky-tisk